onsdag den 6. januar 2010

Bol mig i røven

Jeg går ikke i seng med min synonymordbog som de andre røvhuller her på Sundet (men med de fleste andre: 26739890).

Bol mig i røven, det er mandag.

Endnu en dag som voyeur. Ja spasser; observatør til endnu en dag i et liv bag høje mure, i en nedringet bluse (Ja! Jeg har flotte bryster, det fortæller alle lærernes øjne. Uden den mindste smule tvivl) på KS. Det var ellers en fantastisk måned i Som-Really-om-jeg-skriver-15-siders-lort-Projekt land.

Jahay. 9 3/4 minut i en fyldt metro, der lugter af våd hund og mandesved - min selvfølgeligt foretrukne start på dagen, og så inden første skud koffein. Splendid. Husk at købe: mælk, brød, ost, müsli, kaffe, fortrydelsespiller (hvor længe er det de virker...? - fuck det, drenge nu til dags har alligevel så skod en sædkvalitet, at de heldigvis ikke er i stand til at gøre en tæve, i løbetid, gravid). Og rødvin. Selvfølgelig. HUSK rødvin. For guds skyld. Husk rødvinen!

Børn, kærestepar, mødre og ældre. Kvinder generelt. Christ. Det skulle fanme være forbudt ved lov at slæbe sådanne typer med ned under jorden. De kan få busserne, bilerne, ægtemændene, mens metroen kan være for os almindelige mennesker, der ikke stirrer eller prøver at starte 'spontane' samtaler, der ikke skal føre til sex m.m. Giv os den dog. Please! Søde veletablerede, karrirebetyngede, caffe-latte-sippende, gylp-lugtende, konforme røvhuller. Giv os mørket og retten til at sejle i vores egen forskruede sø, her i sikker forvaring under jorden. Kristoffersund. Fuck, jeg skal af.

Ud i solen og nej tak til at støtte anima-unicef-red-barnet-kirkens-korshær-hus-forbi, klip jeres hår og få jer et job, om ikke andet, så hop op på et par hæle og ned på Istedgade, så skal i fanme se løjer. Gud fader i himmelen! Det er jo rocker koldt.

De siger, jeg ikke kan en skid, der har med skolen at gøre. Jeg kan faktisk ikke noget, ifølge dem. Når studievejlederen, læreren, rektor kigger på mig med store hundeøjne og siger: "Men kæreste Sophia, vi skal bare finde dit interesseområde, så finder vi dit sande talent", så brækker jeg mig indeni (du ved, den der galde der er über klam og kommer frem, når man har knækket sig hele torsdag nat), smiler sødt, knapper ned, kigger dem dybt i øjnene og siger i kor med alle andre gymnasieelever: "Det er bare fordi.."; her begynder jeg at græde en smule, hulke sagte, som om det virkelig gør ondt, indeni og jeg nu skal til at knække og betro dem mine dybeste, dunkleste hemmeligheder, "Jeg har det.. virkelig svært for tiden" blablablabla "min familie" blablabla "mit job" blablabla "jeg er lige flyttet hjemmefra". Det tager kun den tid det tager at forære mig selv mine kunstpauser, inden jeg er ude af døren og tilhøreren er kommet i bukserne.

Det kan godt være jeg ikke kan en skid, men jeg giver et fucking godt blowjob og kommer ud med et snit på 10.

xoxo
- Sophia

2 kommentarer:

  1. bol mig i røven, DU har stjålet min identitet!!!! I am gonna hunt you down, Bitch!

    xoxo
    - I think you know who

    SvarSlet
  2. haha, aldrig aldrig troet i gik så lavt. haha. Drikker-min-rødvind-sutter-din-pik-viser-miner-bryster litteraturen hører hjemme i dameblade, men det er vel også der du har fået inspirationen? hvad for en film er det nu der handler om det der?? ja- alle du nogensinde har set.
    eb9599d910&attid=0.1&disp=inli

    Hvis du er så stærk, men stadig bryder sammen og knækker dig om torsdagen fordi det hele bare er "sååå hårdt", tror du så ikke du tager den for meget til roden?

    når du failer så grusomt, så er det nok fordi du er svag, ikke har styr på en skid, men stoler på din sexualitets ydre, nok skal få svage mænd til at falde? er det nok for dig? Machiavelli ville elske dig.

    idealisten vinder altid over rationalisterne, om ikke i den fysiske verden, men på følelsesmæssig plan.

    lupus

    SvarSlet